Por

Em sento com si hagués perdut la il·lusió, he deixat que les pors invadeixin altre cop la meva vida. Com és possible? Havia aconseguit més del que m’imaginava, però després d’aconseguir-ho, l’emoció ha anat desapareixent. He deixat que morís a poc a poc.
Em torno a sentir com abans, com si hagués de començar de nou. Tornar a analitzar-me, a analitzar els meus pensaments. Tornar-me a convèncer que tant se val què pensi la gent de mi. Odio sentir-me altre cop així, vull sortir d’aquest estat que em fa perdre el que més m’estimo de mi mateixa, les ganes de fer tonteries.

Comentarios

  1. Tens algo que no pots oblidar. Ho has aconseguit abans. No has perdut res.

    Has de fer el que vols, no has de valorar el que fas, no has de pensar el que pensaran els demes. Has de ser tu i punt.

    Anims!

    ResponderEliminar
  2. Arigatoooooooooooooooooo!!!

    Suposo que el que escric és massa real, perquè sembli fictici. La veritat és que aquests dies estava feta un embolic, i tenia ganes de exterioritzar-ho d'alguna manera.

    Gràcies, m'has ajudat molt. ;)

    ResponderEliminar
  3. Imagina una muntanya de pedres que has de transportar des d'un lloc fins a un altre. Si et quedes mirant la muntanya, cada cop la veuràs més gran.

    Si et concentres en les pedres com a unitats individuals, o si busques algú que miri la muntanya amb tu...

    Ja m'has entès, oi? Una abraçada.

    Wu Ying Ren 死

    ResponderEliminar
  4. Be stone, my friend. :p

    Ho tindré en compte, gràciessssss!!!

    ResponderEliminar
  5. Tens ganes de fer tonteries?

    Que les puc fer amb tu?

    La por és mala consellera. I el pitjor, és irracional. Distorsiona la realitat i no ens permet prendre decisions sensates. I tanmateix la por és el nostre instint de supervivència.

    Gestionar la por, saber quan ens protegeix i quan ens entorpeix el camí, és una feina difícil.

    Compta un cop més amb els teus amics per fer el camí, de nou

    ResponderEliminar
  6. Uoooooooo amb aquests comentaris crec que ja se'm passaran tots els mals.

    Graciesssssss!!!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla