Els diumenges

Una vegada em van explicar una història sobre el dissabte i el diumenge. Resulta que el Dissabte era un senyor molt ben vestit que sempre es posava davant d'un altre senyor que es deia Diumenge, aquest anava vestit molt modestament. Un dia que feien cua, el Sr. dissabte és va posar davant del Sr. Diumenge, tot i que havia arribat últim. El Diumenge va cridar l'atenció del Dissabte tocant-li l'espatlla. El dissabte no es va moure, ni tant sols va dir res. El Diumenge va obrir la boca, però no li sortien les paraules. Des de llavors, que el Diumenge ha sigut l’últim en tot. Perquè en aquell moment no va poder obrir la boca. La frustració que va sentir en aquell moment, se li reflecteix en les coses que fa, per això quan arriba el seu torn, tot sembla més trist que de costum.

I per això els dissabtes la gent aprofita per tocar els nassos a la gent i els diumenges la gent s'avorreix i sent que tot és molt més trist que de costum.


XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Aquesta història és inventada, la he escrit sobre la marxa. Així que només és una manera de passar el temps. XD

Comentarios

  1. El que tu no expliques és el que va passar després. Quan el Sr. Diumenge li va fotre una puntada de peu als collons al Sr. Dissabte i li va dir:

    -"Passa'm al davant ara si tens...vull dir, si et trobes els collons."

    Com deia el gran savi Homer: "¡Libres Domingos y Domingas!"

    Wu Ying Ren 死

    ResponderEliminar
  2. XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    Ets un geni per desmuntar-me les històries.

    Doncs apaaaa. Si vols pots fer una segona part.

    ;)

    ResponderEliminar
  3. Mmmmm....no, em sembla que no vull... :D

    Wu Ying Ren 死

    ResponderEliminar
  4. Segones parts mai són bones. O sigui que millor així.

    S'haura de parlar mes dels dilluns, que són horribles! xD

    ResponderEliminar
  5. M'ho pensaré. XDXDXD

    Per cert, gràcies per comentar. ;)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla