La noia que podia tocar la guitarra amb les dents XD

Hi havia una vegada una noia que sempre passava desapercebuda a tot arreu a on anava. Es podria dir que, per a tothom, era invisible.

Estava fins els nassos que la gent passés d'ella, aguantava, aguantava, però un dia va dir prou.

Un dia mentre estava a classe, va anar rumiant que podia fer perquè la gent li fes cas. Pensava que podria cantar, presentar-se a algun concurs, però la veritat es que cantava molt malament. Llavors, es va donar compte que podria provar amb les coses que si que li sortien bé. Va fer una llista.

Coses que se fer bé
- Empipar a la meva germana, posant-li els dits al nas quan dorm.
- Esquivar els sermons de ma mare. Sobretot tancant-li la porta als morros.
- Encistellar els calçotets del meu pare al balcó dels veïns (quan els ha de recollir se'n porta una bona escridassada de la veïna)
- Superar el meu rècord de llençar boletes de paper al meu professor de matemàtiques. I encertar-les a la seva calba.
- Tocar la guitarra amb les dents.
- Portar el gos del veí a l'escola, i tancar-lo a la habitació de la neteja.
- Esquivar els sermons del veí, del director i dels professors, donant la culpa al gos i la seva bogeria transitòria.
- Fer por a la gent.


Cap de les coses que va escriure li va acabar de convèncer. Cap, feria canviar la seva situació, a més a més és el que acostumava a fer sempre.

Tot i que, hi havia una que li havia passat per alt. Tocar la guitarra amb les dents.

Ho va intentar. Va demanar que li deixessin tocar en el concert de Nadal de l'escola. Es va preparar una cançó.

El dia del concert estava molt nerviosa, va sortir a l'escenari, es va assentar a la cadira. Sobre la taula hi havia la guitarra, es va posar en posició. La gent la mirava amb cara d'espant, intentaven preparar-se pel pitjor.

Va començar a tocar les primeres notes fregant les dents per les cordes. El que sonava era el Cant dels ocells. La gent es va quedar petrificada, no se sentia cap so a part de la guitarra.

Quan va acabar, el teatre semblava que estigués buit. No se sentia res. De cop algú va dir:

- Renoi!

Tothom es va posar a aplaudir ben fort. Havia aconseguit que la gent li fes cas.

Va somriure i va dir:

- Ara em sento molt millor, avui crec que ho he fet bé. Però perquè no s'hi acostumin, els hi tiraré el pot de pintura que hi ha per aquí darrera.



Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla