Exercici 1 . Prova

Quan la porta s'obra sento com m'inunda un sentiment d'alegria, torno a ser a casa.

Espero en el semàfor a que es posi verd, espero a que parpellegi el senyor verd, per donar pas al senyor vermell que està al pis de sobre. El senyor verd parpelleja, i poso el intermitent de l'esquerra. Es posa el semàfor en verd i poso la primera, giro a l'esquerra i avanço uns quants metres i poso els intermitents de perill. Pujo sobre la vorera i avanço cap a la porta del garatge.

Condueixo des de la feina fins a casa, penso en moltes coses, però m'obligo a estar per la carretera, penso en el error que podria cometre i tenir un accident. A vegades poso música, poso algun cd però em salta la radio i no ho puc escoltar bé, em conformo amb els Blues Brothers en format casette. Han passat a la història, ambdós, però no em fa res tornar al passat. Em trobo que ja he fet part del camí a casa i arribo a la Curva, que em fa minorar la velocitat i em fa deixar enrere les preses de la gent que vol córrer i em fa agafar una carretera més tranquil·la, tot i que sempre n'hi han que tenen ganes de apropar-se molt al meu cotxe, els hi deu agradar. Queda poc per arribar.

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla