"Dar una de cal y otra de arena"

Una expressió castellana que voldria dir compensar la part dolenta amb una de bona, és molt yin i yang.

He pensat en fer servir aquesta expressió per compensar el post anterior que era bastant negatiu, amb un post més positiu (ja que també vull compensar aquests dies que no he escrit*).

Doncs pensar en positiu pot ser en si fàcil, però depèn en la situació en que estiguis. Jo gràcies a Déu puc dir que tinc coses que tenen molt valor, no material però si sentimental, tot i que les hauria de valorar més.

Anem al tema, pensar en positiu.

Podríem fer un exercici. Busquem alguna cosa molt i molt petita, però que sigui visible.

Jo trio la xinxeta del meu panell de suro. L'agafo i l'observo.

Característiques:
- És metàl·lica
- Brilla  
- Té una cabota corbada
- Té una punxa
- Pesa poc

Part negativa

- Si et cau al terra i no te'n adones te la pots clavar.
- Si la superfície on s'ha de clavar és molt dura, es doblega.
- Si cau en un terra amb vetes o un color semblant costa de trobar

Part positiva

- Podem clavar-la en el panell de fotos, documents importants, recordatoris...
- És fàcil de treure i posar.
- Aguanta bé els documents
- Podem posar xinxetes de colors, per que sigui més alegre el nostre panell
- Barates
- Pesen poc


On vull anar a parar?

Tot el què ens envolta té part positiva i negativa. "Una de cal y otra de arena" i això fa que tots/es i tot sigui com és. És senzill, però a vegades no ho volem veure.


*Em vaig fer el propòsit de escriure cada dia.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla