L'amor

He viscut algunes de les formes que adopta l'amor: estimar a la família, amics, coneguts, parella...

També he passat amors platònics, amors unilaterals, he passat desil·lusions, ruptures...

He conegut les dues cares de la mateixa moneda, tot i que també hi ha el cantell que és l'amor fictici (aquell que et penses que hi és i només és una il·lusió). 

Ho he passat molt bé, però també ho he passat fatal (i a vegades encara tinc alguna baixada emocional).

Però he après i encara estic aprenent, no de l'amor en si (perquè depèn del qui el dona i del qui el rep), sinó de mi mateixa.

Puc dir que estic apunt d'aconseguir un diploma que digui: "Llicenciatura sobre l'amor", el tèoric perquè el Màster en seducció i l'art de lligar aquest ni tan sols l'he començat.

Per tots aquells que senten que les emocions els afoguen, us recomano mirar endins no fora. Potser veureu coses que no voleu mirar perquè no us agraden, és el millor que podeu fer perquè llavors sereu més forts.  Descobriu tot allò que us fa ser com sou, tant bo com dolent i abraceu-ho be fort.

I sobretot quan sentiu que tot s'enfonsa, escriviu-ho, balleu, canteu, feu el que us agrada perquè llavors us adonareu que és la vostra boia, els vostres fonaments els que no es trencaran quan hi hagi un terratrèmol emocional.


Simplement viure, viure simplement.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla