No canvii de parella, provi el nostre mètode primer!!


Publicitat 

Et trobes en una relació i tens la sensació de que falta alguna cosa? 

Noies? Trobeu que la vostra relació no és prou romàntica?
Trobeu falta d'atenció per part d'ell i que es menja l'última oliva quan sap que us encanten? Però no el podeu deixar perquè l'estimeu i és la vostra persona especial?

I si fos possible portar la relació en un altre nivell? No em refereixo a casar-se, perquè a molts els espanta la idea. Dic que podríem traslladar-ho en un altre lloc i en un altre temps. No es tracta d'anar de vacances a l'estiu o de canviar de pis. No. Us oferim...

Teatre!!

Posem la parella en un escenari i un director o directora professional els hi diu el que han de fer. Prenent de base unes quantes dades per crear els personatges i un guió escrit pels nostres millors guionistes perquè es desenvolupi la història, i ... comença un món nou de sensacions.

DEMOSTRACIÓ

Ella es passa a dir Juanita i ell José Luís Olmo Olivares, tots dos mexicans. Juanita és una bona dona que treballa fent de secretaria perfecta, però és pobra. José Luís és el cap de l'empresa, que és ric, treballador però molt seductor.

Possible diàleg (amb accent mexicà):

- Señor Olivares le he puesto el informe sobre la mesa.
- Usted quien es?
- La secretaria, señor.
- La secretaria? No me sonava que fuera así... así com usted.
- Pues si señor, se tendria que graduar la vista pues hace 2 años que estoy trabajando acá.
- Usted es la primera mujer que me habla de esa manera, quien es usted, digame, pues algo dentro mio se está removiendo, no es el estomago sinó el corazón.

Sigui com sigui el final de la sessió, segur que serà una gran experiència!!!


 *No ens responsabilitzem de possibles ruptures.  



Aquest text el vaig escriure el 2016, però em semblava molt xulo per quedar-se amagat dins l'ordinador, per això l'he afegit al blog i l'he adaptat perquè sembles un anunci.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla