Poca confiança

Dins meu sento emocions,
Que hi puc fer jo?
Dono mil voltes a les sensacions,
No sóc gens racional, no.

Busco el meu lloc
En cada racó,
No el veig per enlloc
Només hi ha foscor.

No se escriure poesia,
No és aquesta la meva intenció,
És només una via
Per expressar qualsevol emoció.

Cada cop em costa més,
això de rimar no és "lo" meu,
Tant de bo no costés!
"Vinga, vinga! Que ja és teu!"

Cada "vers" em cura,
és l'amor a l'escriptura!!

Ric dels meus propis acudits,
Ric i no pas pobre, compto amb els dits
No pas les monedes,
Sinó les meves pròpies idees.

Acabo amb quatre ratlles,
paro d'escriure de moment,
Escric aquestes últimes línies
Per donar un descans a la ment. 


Pels amants de la poesia, espero no haver ofès a ningú. JIJIJI

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla