Les cicatrius emocionals

Si féssim una radiografia poètica del meu "cor" veuríem que està ple de cicatrius.

Aquestes cicatrius són els resultats de "històries d'amor" (realment són frustracions o fracassos amorosos), les quals estan adormides però al aguait.

Quan apareix una nova ferida... Pam! Sagnen totes altre cop.

Però el temps passa i sembla que cicatritzin més ràpidament, deixen de sagnar abans gràcies a les "plaquetes" les quals tenen prou experiència per corre a tot drap per anar a taponar les ferides.

Sang en forma de llàgrimes, dolor abdominal, dolor mental, dolor físic generalitzat... dolor i més dolor. Pitjor que la regla, ja et prepares per passar-la,  t'hi pots acostumar, medicar..., però tenir el cor trencat, això costa d'acostumar-s'hi. 

La millor medicació per quan les cicatrius es desperten és: una gran dosis d'autoestima, coses calentones (com abraçades de familiars o amics), també una gran dosis de somnis i de il·lusions... tot allò que et faci tornar altre cop a viure la teva vida amb moltes ganes.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla