La soledat

La sensació de soledat és curiosa, en el meu cas hi ha moments que t'estreny l'estomac. 

He llegit alguns llibres sobre intel·ligència emocional, i com el cervell associa pensaments negatius a les situacions que van ocasionar aquests pensaments, de manera que t'ho torna a recordar quan es passa una situació semblant.

Cervell: ALARMA ALARMA!! En aquell bar ho vas passar malament perquè et van deixar plantat!! I si torna a passar un altra vegada?

El cervell funciona d'aquesta manera, t'intenta advertir perquè puguis sobreviure.

Tornant a la meva sensació de soledat, és com si el meu cervell m'advertís d'una angoixa passada. De un moment en la meva vida que no vaig portar gairebé el tema d'estar sola. Segurament a l'adolescència, aquesta etapa és dura.
Però ara sóc conscient de moltes coses i tinc eines que abans no tenia. La reflexió és una gran ajuda, auto descobrir-se per auto curar-se. 

El pes en el estomac sembla que hagi desaparegut. Però sóc conscient també que pot tornar a aparèixer.
Però estaré preparada. ;)

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla