Perspectives confinades: Núm. 1 Darrera una mascareta

La sensació de posar-te una mascareta per primer cop és de mancança d’aire. La por agafa el control i com un peix fora de l’aigua, sentim l’ofec. És llavors quan la raó ha de posar odre en el caos dels pensaments, per tal de que no regni el pànic.

- No passa res. Puc respirar, només m’hi haig d’acostumar.

La respiració es torna més pausada i els pulmons s’adapten al nou flux d’aire. Ara només cal sortir a fora.

Els pensaments tornen a fer acte de presència al voltant d’un sol tema: el virus.

- No passa res. Porto guants, mascareta i només haig d’anar amb precaució.

Sortir es transforma en incertesa, en un món pseudoapocalíptic, desert, insegur i gris. Una odissea formada per cues, distancies de seguretat i recerca de menjar.

Tornar a casa és la felicitat. Apreciar el que es té i el que s’aconsegueix. Un lloc segur amb persones càlides, no de tacte sinó de cor. La normalitat per a no tornar-nos bojos.

- Això sembla ciència ficció. - Em diu un home darrera la seva mascareta.

Només és qüestió de perspectiva. En el pitjor dels casos, sort en tenim de la raó.


Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla