Perspectives confinades: Núm. 3 Paciència vs Impaciència

Torno estar en una cua esperant, porto unes quantes hores anant a diferents llocs a comprar. Aquest cop em noto esgotada física i anímicament. La meva paciència no dura per sempre.

Tinc set o vuit persones al davant i no avancen. Em poso nerviosa.

El temps em fuig aquí parada, a un metre i mig de la gent del meu voltant. Em fixo en un arbre, sobretot en els seus habitants. Últimament observo als animals. És curiós, he trobat a faltar a l’abella.

Un colom surt i entra en el arbre. En el seu bec hi duu un trosset de branca verda, suposo que per fer-se el niu. No te cap pressa, fa el niu amb parsimònia. Jo en canvi vull ser ja a casa.

«Tot al seu temps.» Perspectives iròniques.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla