Perspectives confinades: Núm. 5 Com en un filtre de Instagram

Passen els dies i em dona la sensació d’estar dins de una pel·lícula, l’ambientació és increïble i els decorats hiperrealistes. Els actors, els pocs que ens deixem veure, ens concentrem en cues.

Avui després de dies de pluja, m’he sentit dins d’un filtre d’Instagram. El que és gris i plou. Però aquest està bloquejat, en té la propietat exclusiva la naturalesa.

Ella vol compartir la història que estem vivint, donant-li el to deslluït i trist adequat al gènere. Escenes en gris que relaten no ciència ficció, sinó la vida en temps de pandèmia.

«Tot acaba passant». Algú va dir. De moment esperem que canvii el filtre i surti el sol, almenys.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva mosca i jo (1)

La meva mosca i jo (2)

La niebla